24 Temmuz 2009 Cuma

Metin2 Pratik Para Kazanma Yöntemleri

Metin2'de Nasıl Para Kazanılır?

Yöntem [1]

Ucuza al pahalıya sat yöntemi. Metin2'de en fazla para kazandıran yöntemlerdendir...
[bkn: Ucuza Al Pahalıya Sat Yöntemi]

Yöntem [2]

40. seviyeye ulaşınca [40 lwl, 40 level, 40 lvl] şeytan kulesine gidip bol bol para kasmak . 4 saat içinde 500k gibi ciddi miktarlar kasabilirsiniz, üstelik fazla pot da harcanmıyor .
Şeytan kulesi yöntemleri:
1.)Normal slotları keserek düşen paraları toplamak.
2.)Bol bol şaman keserek aslan katleden vs. düşürüp markete [NPC] satmak. [Neden markete? Çünkü bu silah pek para etmiyor oyuncular arasında : ))]

Yöntem [3]

Metin2'de yürüme modunu kullanarak para kazanmak [kodlar: /set_w [yürümek] /set_r [kosmak]]
Peki nasıl kullanacaksınız?
Örnek konuşma metni:
"Slm.
A.s
/set_w yazsana bir tane.
Ne işe yarıyor?
Süper exp veriyor.
Ok. Ama bir şey olursa?
Ben yapıyorum neden bana bir şey olmuyor? : ))
ok. yapıyorum.
...
Lan geri düzelt lan beni *****
Para ver düzelteyim : )))"

Umarım konu anlaşılmıştır. Ancak ters de tepebilir : )))

Yöntem [4]
"Yang hilesi atam mı? " ya da "Cekme hilesi atam mı?" gibi yöntemler, tabii ki bunları da bir ücret karşılığında yapacaksınız...

Yöntem [5]
Pazar kurduğunuzda nesneleri [itemleri] ucuza satmak, fiyat kırmak. Örnek:
Hamle Bk 100k'ya gidiyor ise 90k 'ya koymak gibi..

Yöntem [6]
Kata çıkmak [Örümcek Zindanı 2.Kata Çıkmak] .. Kata çıkınca zaten ortalık item kaynayacaktır... Yalnız bu gerçek para isteyen bir yöntemdir.

Yöntem [7]
"Abi beni kasar mısın?" diye gelen ezikleri kullanmak, evet biraz çirkinleşiyoruz ama savaştayız sonuçta : )))

Örnek Diyalog:

"Slm abi
Ne var?
Abi beni kasan mı
Para ver
tmm abi ne kdr
10k ver
tmm abi
ama kascan de mi
he olum bizde yalan olmaz "

: )))

İyi Paralar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder